ZDALNE NAUCZANIE

Wtorek, 23 marca

Edukacja matematyczna 

Cel: Potrafię odczytać pełne godziny na zegarze

Kryteria sukcesu:
- wiem, że mała wskazówka pokazuje godziny, 
- odczytuję pełne godziny na zegarze,
- potrafię zapisać pełne godziny,

Podręcznik, str. 12-14, ćwiczenia str. 20

https://www.matzoo.pl/klasa1/ktora-godzina_6_344
https://learningapps.org/display?v=pz21yxchc20

Edukacja polonistyczna 

Cel: Poznaję literę CH, ch

Kryteria sukcesu:
- wiem, że "ch" to spółgłoska,
- potrafię zapisać "ch" w liniaturze,
- wysłuchuję "ch" w wyrazach,
- potrafię wskazać "ch" w tekście.

Podręcznik str. 34-35, ćwiczenia str. 29
W zeszycie: Uzupełnić w tabelce wyrazy z "ch" (wyrazy z podręcznika str. 34-35)

Zadanie na jutro:
Przeczytaj tekst z podręcznika ze strony 36 "Potwór ekologiczny".
Przygotuj na jutro: Styropianowe jajko, klej magic, kolorowe piórka, patyczek, małą doniczkę lub kubeczek.


Poniedziałek, 22 marca

Edukacja matematyczna

Cel: Poznaję liczbę 12

Kryteria sukcesu:
- dodaję i odejmuję w zakresie 12,

Ćwiczenia str. 18-19


Edukacja polonistyczna


Cel: Poznaję literę H, h

Kryteria sukcesu:
- wiem, że "h" to spółgłoska,
- potrafię zapisać "H, h" w liniaturze,
- wysłuchuję "h" w wyrazach,
- potrafię wskazać "h" w tekście.


Podręcznik str. 34- 35, ćwiczenia str. 27-28,
Zeszyt: W tabeli wypisujemy wyrazy z "h" i "ch" z tekstu z podręcznika str. 34-35

Na wtorek:
1) Zastanów się w jaki sposób możemy oszczędzać wodę (rysunek, zdjęcie)
2) Co by na m powiedziały wodne stworzenia, gdyby mogły mówić?- praca plastyczna

Wtorek, 23.03

Edukacja matematyczna podr. str. 12-14, ćwiczenia str. 20
Edukacja polonistyczna podr. str. 34-35, ćwiczenia str. 29

https://learningapps.org/display?v=pz21yxchc20
https://www.matzoo.pl/klasa1/ktora-godzina_6_344

Zadanie na jutro:
Przeczytaj tekst z podręcznika ze strony 36 "Potwór ekologiczny".
Przygotuj na jutro: Styropianowe jajko, klej magic, kolorowe piórka, patyczek, małą doniczkę lub kubeczek.

Środa, 24.03

Edukacja polonistyczna; Podręcznik str. 40-41, ćwiczenia str.32-33
Edukacja matematyczna; Ćwiczenia str. 22

Zajęcia plastyczne- tulipan

Czwartek, 25.03
Edukacja polonistyczna Podręcznik str. 40-41; ćwiczenia str. 32-33 bez ostatniego zadania, jutro powiem uczniom o obserwacji pogody
Edukacja matematyczna, ćwiczenia str. 22

https://www.youtube.com/watch?v=y_4SaPvr-ig


Piątek, 26.03

Cel lekcji: Znam pierwsze oznaki wiosny

Kryteria sukcesu:
- potrafię wymienić wiosenne kwiaty,
- potrafię opisać wiosenną pogodę oraz zmiany zachodzące w przyrodzie

Podręcznik str. 42-45
Ćwiczenia str. 34-35

Kalendarz pogody



Odczytywanie temperatury
Jak odczytać temperaturę 
https://www.youtube.com/watch?v=ovQlE6i25lA



Zadanie- odczytujemy temperaturę
https://www.matzoo.pl/klasa1/temperatura_6_506

Zadanie
Ułóż życzenia wielkanocne i zapisz je w zeszycie do j. polskiego





Zadanie- zajęcia komputerowe
Przygotuj kartkę lub komiks z życzeniami świątecznymi. Użyj do tego programu Pixton lub ToonyTool.

Do programów wejdziesz z naszego bloga:
https://spoko-koperniki.blogspot.com/p/zajecia-komputerowe.html

Awatary- to pixton
Tworzymy komiks- to program ToonyTool
Poniedziałek, 29.03

Edukacja polonistyczna Cel lekcji: Poznaję literę Ż, ż

Kryteria sukcesu:
- wiem, że ż jest spółgłoską, - umiem napisać ż w liniaturze, - umiem wyróżnić ż w tekście, - wysłuchuję ż w podanym wyrazie

Podręcznik str. 46-47
Ćwiczenia str. 36-37

Edukacja matematyczna Cel lekcji: Doskonalę obliczenia w zakresie 14 ćwiczenia str. 23 https://view.genial.ly/604f7fced5eff00d6ee5473d/dossier-zaszyfrowane-zyczenia-swiateczne

Wtorek 30.03
Edukacja polonistyczna
Cel lekcji: Poznaję literę Rz, rz

Kryteria sukcesu:
- wiem, że rz jest spółgłoską,
- umiem napisać rz w liniaturze,
- umiem wyróżnić rz w tekście,
- wysłuchuję rz w podanym wyrazie

Podręcznik str. 46-47
Ćwiczenia str. 38-39

Edukacja matematyczna
Cel lekcji: Poznają liczbę 15
ćwiczenia str. 24, 86-87


DOŚWIADCZENIE
Materiały: surowe jajko, ocet, szklane naczynie (np. słoik, szklanka itp.)
Przebieg doświadczenia:
Proszę włożyć jajko do naczynia do połowy napełnionego octem. Jajko pozostawiamy w occie na 24 godziny.

Zadania dla chętnych:

https://view.genial.ly/60413691185a536fbd30df43/interactive-content-projekt-jajko-z-niespodzianka-ii

https://view.genial.ly/6043bf85bcf5b60d13aa1616/interactive-content-ukryte-liczby?fbclid=IwAR2-awoEP5Vvcnb9-hePiGYDT42A0R_-_sA8MQQgUrWwDvkCn5qqQ1JYEf8
Środa 31.03

Tradycje Wielkanocne
https://www.youtube.com/watch?v=giRwxyKTXcg
Edukacja polonistyczna
Podręcznik str. 74-75
Ćwiczenia str. 66-69

https://learningapps.org/view18563773?fbclid=IwAR2UI9aEZyEKKJXKwU6V_zlPHGK8ODYDUIrrb9W4TSNv5t3hOaWg3ss8Jxs

https://wordwall.net/pl/resource/12617236/wielkanoc

https://view.genial.ly/60598743fdd5f51b41b06d86/interactive-content-kolorowanie-pisanek?fbclid=IwAR0gXGLd-7UJsiX4WWt2b21mQrLhzgS83ioZrjl30QE3Zgca00JWWT-T7L4

https://view.genial.ly/6057ba98f3bc7f0da6b99946/interactive-content-dobble-wiosna?fbclid=IwAR2N6kZzsx1i4XjqovWbEOzgyvweMWH6_sOAggPDEKsS07MsnLwCFz8oh8Y


Środa, 7 kwietnia

Edukacja polonistyczna
Podręcznik str. 50-51
Ćwiczenia str.40-41

Edukacja matematyczna
ćwiczenia str. 25-26

Zadanie na najbliższe dni:
Obserwacja przyrody. Proszę, aby uczniowie obserwowali budzącą się po zimie przyrodę. Swoje obserwacje uczniowie mogą prowadzić w zeszycie OK w formie rysunków, notatek. Mogą również wykonywać zdjęcia i przesyłać je do mnie na Teams.


Czwartek, 8.04
Edukacja matematyczna
ćwiczenia str. 27; strona nr 28 do samodzielnego uzupełnienia.

Edukacja polonistyczna:
Cel: Poznaję literę Dz, dz

Kryteria sukcesu:
-Wiem, że dz jest spółgłoską;
-umiem napisać dz w liniaturze;
-umiem wyróżnić dz w podanym wyrazie;
-wysłuchuję dz w podanym wyrazie.

Podręcznik str. 52-53
Ćwiczenia str. 42-43

Proszę o wklejenie do Zeszytu OK wklejek z "Dz".
W małym zeszycie do języka polskiego uczniowie wypisują wszystkie wyrazy z "dz" ze stron 52 i 53.

Piątek, 9.04

Edukacja polonistyczna i społeczna:
Cel: Znam zasady bezpieczeństwa
Kryteria sukcesu:
- znam zasady bezpieczeństwa w domu i poza domem,
- wiem, jak się zachować w przypadku zauważenia zagrożenia,
- znam numery telefonów alarmowych i rozumiem zasadność bezzwłocznego zawiadomienia w przypadku zagrożenia,
- znam zasady zachowania w czasie ewakuacji,
Podręcznik str. 54-57, ćwiczenia str. 44-47

Zadanie:
Wykonaj plakat dotyczący bezpieczeństwa w domu lub poza domem.


12.04, Poniedziałek
Edukacja matematyczna
Cel: Poznaję liczbę 16

Kryteria sukcesu:
- Dodaję i odejmuję w zakresie 16.
 
Ćwiczenia str. 29
 
Zadania w zeszycie
 
Oblicz:
5+3=
7+2=
12+4=
8-4=
11+2=
 
15-3=
4+6=
16-3=
9-7=
4+5=




 

Zadanie:
Muzyka z ogrodu (Na 19 kwietnia)
Wykonaj instrument muzyczny z przedmiotów znalezionych podczas spaceru lub przedmiotów z ogrodu

 
 Wtorek, 13.04


Edukacja polonistyczna


Grzegorz Kasdepke

Rower wujka Leona

Porządny rower powinien mieć kierownicę, dwa koła i siodełko – ale choć rower Bodzia spełniał te warunki, trudno go było nazwać porządnym.

– Sam go zmontowałeś? – zapytał Pulpet, podnosząc przyjaciela z ziemi.

– Z wujkiem Leonem – zasapał Bodzio. – Wujek ma hopla na punkcie rowerów. Powiedział,

że kupić to żadna sztuka, prawdziwy cyklista powinien złożyć swój rower sam.

Pulpet drapał się przez chwilę po brzuchu. Nie był pewny, czy powinien pytać, co znaczy słowo

„cyklista”, czy też może lepiej nie zdradzać się przed Bodziem ze swoją niewiedzą. Eee, może lepiej nie... Tak na logikę biorąc, cyklista to pewnie jakiś fan rowerów. Ktoś taki jak wujek Bodzia.

Wiecznie spocony sympatyczny brodacz, którego znakiem rozpoznawczym są podwinięte nogawki spodni i rozpłaszczone muchy na okularach.

– A skąd wzięliście części? – Pulpet spojrzał z ciekawością na leżący przed nimi pojazd.

– Wujek Leon skądś przytargał – wyjaśnił Bodzio. – Podobno same markowe, super jakości,

od różnych sportowych modeli. To miał być najszybszy rower na warszawskich Bielanach.

Pulpet chrząknął. Może i najszybszy. Pytanie, jak to sprawdzić. Każdy, kto wskakiwał na jego siodełko, po kilku sekundach lądował na ziemi. Zupełnie jakby to był dziki nieujeżdżony rumak!

– Może sobie dokręcisz z tyłu takie dwa kółeczka? – Pulpet nie mógł powstrzymać się od złośliwości.

Do tej pory to on był zwykle obiektem kpin i żartów.

– Sam sobie dokręć kółeczka – zdenerwował się Bodzio. – Do brzucha!

– Jak chcesz – Pulpet udał, że nie czuje się dotknięty, a potem wskoczył na siodełko swojego „górala”. – Jadę do Lasku Bielańskiego.

– No a ja?! – zaskomlał Bodzio. – Mam się tu przewracać cały dzień?

„Czemu nie?” – pomyślał Pulpet. Ale po chwili dopadły go wyrzuty sumienia. „Co by nie mówić, Bodzio to jednak przyjaciel. A tylko ostatnia wieprzowina zostawia przyjaciela w potrzebie”.

– No dobra – westchnął Pulpet, zawracając. – Poprośmy o pomoc pana Antosia.

Pan Antoś, znany wszystkim jako złota rączka, w rzeczywistości miał rączki szaro-czarne, poplamione jakimiś smarami, tuszami i czymś bliżej nieokreślonym. Widok roweru Bodzia wprawił go w znakomity humor.

– A cóż to za wynalazek? – zarechotał. – Skrzyżowanie hulajnogi z rozkładaną kanapą?

– Terenowa wyścigówka – odpowiedział z godnością Bodzio.

– Nowe dzieło twojego wujka? – chciał wiedzieć pan Antoś. – Tego szurniętego na punkcie

dwóch kółek?

– Tego samego – przyznał Bodzio.

Pan Antoś nie musiał pytać o nic więcej. Z rowerami zmontowanymi przez wujka Leona miał

do czynienia co najmniej raz w tygodniu. Udzielenie pomocy nie było tym razem trudne.

– Już – powiedział po minucie pan Antoś. – Wskakuj!

– Co było nie tak? – zapytał Bodzio, ostrożnie kręcąc pedałami.

– Jak na twojego wujka, to drobiazg – wzruszył ramionami pan Antoś. – Tam, gdzie powinno

być siodełko, zamontował kierownicę, a gdzie powinna być kierownica, zamontował siodełko.

– A ja myślałem, że on jest po prostu nieujeżdżony – zmartwił się Bodzio.

– Ja też – przyznał Pulpet.

A potem pognali przed siebie!



https://wordwall.net/pl/resource/1960803/co-pami%C4%99tasz-z-opowiadania-rower-wujka-leona

Elementarz odkrywców str. 50-51

Edukacja matematyczna
Ćwiczenia str. 30


Środa, 14.04
Edukacja przyrodnicza
Podręcznik str. 58- 59
Ćwiczenia str. 48- 49 (Zadanie 4 przepisujemy do zeszytu).

Praca plastyczna (do wyboru): Traktor lub bocian.

Zachęcam do wykonania zadań z prezentacji.

Czwartek, 15.04 Edukacja matematyczna
Cel: Poznaję liczbę 17

Kryteria sukcesu:
- dodaję i odejmuję w zakresie 17
Ćwiczenia str. 31


Edukacja polonistyczna
Cel: Poznaję literę Ś, ś

Kryteria sukcesu:
- wiem, że Ś jest spółgłoską,
- potrafię zapisać Ś w liniaturze,
- umiem wyróżnić Ś w podanym wyrazie,
- wysłuchuję Ś w wyrazach

Podręcznik str. 60
Ćwiczenia str.50- 51

W zeszycie:
Wypisz wszystkie wyrazy z Ś, ś z podręcznika (str. 60-61)

Wykonaj zadania:
https://view.genial.ly/5fd8f6fd37663f0d6c04bfc9
Piątek, 16.04
Edukacja polonistyczna
Podręcznik str. 61
Ćwiczenia str. 52-54

Edukacja informatyczna
Poznajemy generatory do kodowania
Poniedziałek, 19.04
Edukacja matematyczna

ćw. 32
podręcznik str. 27 zad. 1, 3 i 5

Zadanie 1
Przygotuj rysunek lub plakat pt. “Jak segreguję śmieci”

Zadanie 2
Wykonaj z kartonu ekologiczny dom (czas na wykonanie zadania: do piątku 23 kwietnia)


Na jutro proszę przygotować podręcznik i ćwiczenia do polskiego część 4.

Wtorek, 20.04

"Pamięć drobinek"- Zofia Stanecka
Zeszyt OK:
1) Narysuj głównych bohaterów historii "Pamięć drobinek" (Maślak, Babka, Borówka);
2) Zapisz co było ważne dla każdego z bohaterów;
3) Wykonaj ilustrację nowego domu drobinek.
4) Wykonaj papierowego żonkila wg instrukcji z filmu
* Zastanów się w jaki sposób możemy zaoszczędzić energię.

Środa, 21.04

Czwartek, 22.04

Webinar “Jak być eko” https://www.youtube.com/watch?v=rjf8K_LToO4


https://www.youtube.com/watch?v=mx0aFuhOIZ8&t=4s

Zadanie 1

Wykonaj plakat dotyczący Światowego Dnia Ziemi- technika dowolna.

Zadanie 2
Przygotuj ilustrację lub plakat dotyczący idei Zero Waste- technika dowolna.

Zadanie 3
Sport? Naturalnie!

Spróbujcie odkryć, w jaki sposób można stworzyć aktywności sportowe z wykorzystaniem przedmiotów, które znajdują na zewnątrz. Inspirując się terenem wokół szkoły i swojego domu, zadaniem jest stworzenie filmu, na którym pokazane będzie jak używając znalezionych przedmiotów, wykonujecie różnorodne aktywności fizyczne (bieganie, skakanie, rzucanie, wspinanie się itp.).


Piątek, 23.04
Edukacja informatyczna
 
Pisanie na klawiaturze liter z polskimi znakami
ą = a + alt
ę = e + alt
ć =  c + alt
ż =  z + alt
ó =   o + alt
ł  =  l + alt

Sprawdź się: https://pisupisu.pl/klasa1/ogonki-czyli-polskie-znaki
 
 

Edukacja przyrodnicza:

Wędrówka kropli wody
Podręcznik cz. 4 str. 8
ćwiczenia cz. 4 str.10-11

ANIMACJA RZEKA: http://www.zaadoptujrzeke.pl/animacja/?fbclid=IwAR0YhE4C_DO-IzmkXo-CDWmPaCHUVa7pXfArVHdN8wRXMC7jeCMJwc6SdKY
 


Przeprowadź doświadczenie z wodą
10 eksperymentów z wodą, które możesz zrobić w domu (mile widziane filmiki i zdjęcia z wykonanych doświadczeń)
 

  • Kolorowe wodne wulkany
Ulubionym efektem doświadczeń są wybuchy! Wszystkie zabawy, w których coś się przelewa, wylewa i musuje, są idealne dla moich chłopców! Potrafią ich zająć na bardzo długo! A jeśli przy tym potrzebujemy minimum składników, układ jest idealny!
 


Aby wykonać kolorowe wulkany, potrzebujecie:
 

4 szklanki wypełnione wodą
 

bibułę w 3 kolorach (lub barwniki spożywcze)
 

kwasek cytrynowy
 

opakowanie sody oczyszczonej
 

strzykawka lub po prostu łyżka
 

W trzech szklankach barwimy wodę (w każdej na inny kolor) i wsypujemy kwasek cytrynowy, a w czwartej mieszamy ją z sodą oczyszczoną. Z ostatniej szklanki nabieramy strzykawką płyn i wlewamy go do każdej z kolorową wodą. Pod wpływem reakcji płyn zaczyna uciekać z pojemników, dlatego podłóżcie pod nie jakąś tacę czy blaszkę i obserwujcie spektakl kolorów!
 


 
  • Kolorowy deszcz
Gdy znudzi Wam się zabawa kolorowymi wulkanami, choć obstawiam, że nie nastąpi to zbyt szybko, możecie przekształcić je w kolejny eksperyment!
 



Potrzebne:
 

szklanka (lub słoik) wypełniony wodą do 3/4 wysokości
 

pianka do golenia
 

barwniki spożywcze
 

Wystarczy, abyście wycisnęli piankę do golenia na powierzchnię wody, a następnie strzykawką, pipetą czy bezpośrednio z pojemnika wlewali kolorowy płyn. Chmura z pianki szybko napełni się barwami, a w wodzie zaobserwujecie niesamowity „deszcz”.
 

  • Burza w szklance wody
Bardzo podobny efekt możecie również uzyskać bez korzystania z pianki. Tym razem potrzebne Wam będą:
 



szklanka wypełniona wodą (do 3/4 wysokości)
 

4 łyżki oleju
 

barwniki spożywcze
 

miska i widelec
 

Spróbujcie wymieszać klika kropel barwników w oleju, a następnie przelejcie go do wody. W efekcie uzyskacie pięknie tańczące w wodzie nitki kolorów.
 

  • Lampa Lava
Eksperyment wręcz hipnotyzujący, bo na poruszające się w górę i w dół kolorowe bąbelki można patrzeć bez końca. Jak wykonać taki eksperyment?
 

lampa lava 
 

Przygotujcie:
 

szklankę wypełnioną olejem (do 3/4 wysokości)
 

1/4 szklanki wody
 

barwnik spożywczy
 

tabletka musująca (Wapno, Witamina C lub Magnes)
 

Do wody dolejcie klika kropli barwnika i całość wlejcie do szklanki z olejem. Pierwsze wrażenia wywołają u Was efekt WOW, bo wlewana woda już zacznie przypominać bąbelki, a gdy dodacie tabletkę zupełnie zatracicie się w tym eksperymencie. Tym bardziej, że po każdej dodanej kolejnej tabletce spektakl zaczyna się od nowa!
 

  • Tańczący olej
Wiele razy próbowaliśmy utopić olej w wodzie, jednak jak wiecie zawsze wypływa on na powierzchnię! Przy pomocy jednego kuchennego składnika, udało nam się sprawić, że chociaż na chwilę poszedł na dno!
 


Do wykonania eksperymentu potrzebujecie:
 

szklankę wypełnioną wodą (do 3/4 wysokości)
 

5 łyżek oleju
 

kakao
 

sól
 

Do szklanki z wodą, wlejcie olej i dosypcie kakao. Górna część została pięknie zabarwiona, teraz sprawdźcie co się będzie działo kiedy wsypiecie sól? Efekt z pewnością Wam się spodoba!
 

  • Galaktyka w słoiku
Chcielibyście zamknąć kosmos w słoiku? Spróbujemy?
 


Przygotujcie:
 

słoik wypełniony wodą (do połowy)
 

barwniki spożywcze
 

watę
 

brokat
 

patyczki do szaszłyków
 

Zacznijcie od zabarwienia wody na niebiesko. Dodajcie watę do wysokości płynu, wsypcie trochę brokatu i zamieszajcie. Następnie dolejcie wodę zabarwioną na czerwono, ponownie dodajcie watę, brokat i podziwiajcie efekt swojej pracy.
 

  • Wędrująca woda
Czy woda potrafi się przemieszczać? Przeprowadziliśmy tego typu doświadczenie, którego efekty, chociaż długo wyczekiwane, zachwyciły nas do tego stopnia, że co jakiś czas powtarzamy zabawę.
 



Przygotujcie:
 

3 szklanki z wodą
 

3 puste szklanki
 

ręczniki papierowe
 

barwniki spożywcze
 

Zacznijcie od zabarwienia wody, a następnie ułóżcie szklanki naprzemiennie pełna z pustą. Papierowy ręcznik zwińcie w rulon i włóżcie jeden koniec do wody, a drugi do pustej szklanki. Po pewnym czasie woda zacznie się przemieszczać i napełniać puste pojemniki.
 

  • Jak wywołać deszcz?
Podczas jednego z eksperymentów udało nam się wywołać deszcz! Na szczęście tylko w słoiku! Ale to dobra okazja, by porozmawiać z dziećmi o zjawiskach atmosferycznych i omówić skąd się one biorą!
 



Potrzebne:
 

słoik z wrzącą wodą
 

talerzyk
 

lód
 

Na słoik z wodą nałóżcie talerz z kostkami lodu i obserwujcie co się będzie działo na ściankach szklanego pojemnika. A przy okazji koniecznie porozmawiajcie o deszczu i trzech stanach skupienia wody!
 

  • Jak zatonął Titanic?
Podczas eksperymentów można się wiele nauczyć, a także wykorzystać je odpowiadając na pytania dzieci. Krzyś często pytał o to „ jak zatonął Titanic”. Ciekawość trzeba zaspokoić, dlatego pokazałam mu doświadczenie z górą lodową w wersji mini.
 



Potrzebne:
 

miska z wodą
 

woda zamrożona w plastikowym kubku
 

linijka
 

Titanic lub coś co go będzie przedstawiało
 

Do wody włóżcie lód wyjęty z kubka i zmierzcie linijką ile z niej wystaje ponad powierzchnię, a ile jest pod spodem. Podpowiem Wam, że część wystająca z wody jest dokładnie ośmiokrotnie mniejsza od tej zanurzonej. Teraz pozostaje Wam wytłumaczyć obrazowo dlaczego płynący statkiem nie zauważyli góry i dlaczego statek jej nie pokonał.
 

  • Ciecz nienewtonowska
Na koniec chcieliśmy złapać wodę tak, aby nie przelewała nam się przez ręce! I nawet przez chwilę było to możliwe, gdy zrobiliśmy tzw. ciecz nienewtonowską.
 



Potrzebne:
 

1/2 szklanki wody
 

1 szklankę mąki ziemniaczanej
 

barwnik spożywczy
 

Udało nam się złapać wodę w ręce, gdy dodaliśmy do niej mąkę ziemniaczaną. Uzyskana papka jest fascynująca w dotyku. Zgniatana w ręce ma konsystencję plasteliny, a pozostawiona sama sobie przelewa się przez palce. Koniecznie musicie tego spróbować, to zabawa nie tylko dla dzieci, Wam również się spodoba!
 

Edukacja matematyczna:

ćwiczenia str. 33-34

Poniedziałek, 26.04 Edukacja matematyczna
ćwiczenia str. 35



Edukacja polonistyczna
podręcznik cz. 3 str. 66-67
ćwiczenia cz. 3 str. 57-58

Zadanie:
Wykonaj zakładkę do książki. Będzie ona prezentem dla naszych kolegów i koleżanek
z projektu bajkowego. Gotową zakładkę wrzuć do kartonu w portierni naszej szkoły do środy, do godziny 13.00.


Wtorek, 27.04
Edukacja matematyczna
ćwiczenia str. 36-37, 

Edukacja polonistyczna
Podręcznik str. 68-69
ćwiczenia str. 59

https://view.genial.ly/5f3681cbaa9ba50da4201a1c

środa, 28.04
edukacja polonistyczna
Podręcznik str. 69
Ćwiczenia str. 60-61
Zeszyt: Przepisz wszystkie wyrazy z "ci" ze stron 68-69 w podręczniku

Zadanie dodatkowe:
Ułóż pierwszą literę swojego imienia z naturalnych elementów znalezionych na spacerze lub we własnym ogrodzie (kamienie, patyki itp.) Możesz również spróbować ułożyć swoje ciało w kształt pierwszej litery swojego imienia, lub wykorzystać do tego element krajobrazu (np. drzewo, kamień itp.)

Czwartek, 29.04
Edukacja matematyczna
ćwiczenia str. 38

Edukacja polonistyczna
Podręcznik str. 72-73
Ćwiczenia str. 62-65

https://www.youtube.com/watch?v=azMWu8idFRk
https://wordwall.net/pl/resource/6952005/teatr
 
Piątek, 30.04
edukacja polonistyczna
ćwiczenia str. 64-65
 
Elementarz odkrywców str. 54-55
 
Zadanie:
Wykonaj ilustracje jednej z bajek:
  • “Bajka o czerwonym kapturku”
  • “Bajka o lisie i bocianie”
  • "Bajka o lisie i kruku" https://www.youtube.com/watch?v=INRX1ecC260
  • “Bajka o kocie w butach”
  • “Bajka o brzydkim kaczątku”
  • "Bajka o lwie i myszy"

     

    Na wtorek 4 maja:
    1) Proszę przynieść podręcznik i ćwiczenia do edukacji polonistycznej cz. 4
    2) Proszę przynieść podręcznik do edukacji polonistycznej cz. 3- oddamy podręczniki do biblioteki
    3) Jeśli uczniowie posiadają jeszcze swoje kukiełki z przedstawienia "O bocianie i lisie", proszę, aby je przynieśli do szkoły.
    4) Proszę przynieść swoje eko instrument.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Krajowy konkurs "Nasz projekt eTwinning 2022"

 Jestem ogromnie dumna i szczęśliwa, że projekt STEAMIST , którego byliśmy częścią, zajął I miejsce w kategorii klas 7-10 lat w krajowym ko...