Wtorek, 23 marca
Edukacja matematyczna
Kryteria sukcesu:
- wiem, że mała wskazówka pokazuje godziny,
- odczytuję pełne godziny na zegarze,
- potrafię zapisać pełne godziny,
Podręcznik, str. 12-14, ćwiczenia str. 20
https://www.matzoo.pl/klasa1/ktora-godzina_6_344
https://learningapps.org/display?v=pz21yxchc20
Edukacja polonistyczna
Cel: Poznaję literę CH, ch
Kryteria sukcesu:
- wiem, że "ch" to spółgłoska,
- potrafię zapisać "ch" w liniaturze,
- wysłuchuję "ch" w wyrazach,
- potrafię wskazać "ch" w tekście.
Zadanie na jutro:
Przeczytaj tekst z podręcznika ze strony 36 "Potwór ekologiczny".
Poniedziałek, 22 marca
Edukacja matematyczna
Cel: Poznaję liczbę 12
Kryteria sukcesu:
- dodaję i odejmuję w zakresie 12,
Ćwiczenia str. 18-19
Edukacja polonistyczna
Cel: Poznaję literę H, h
Kryteria sukcesu:
- wiem, że "h" to spółgłoska,
- potrafię zapisać "H, h" w liniaturze,
- wysłuchuję "h" w wyrazach,
- potrafię wskazać "h" w tekście.
Na wtorek:
Wtorek, 23.03
Zadanie na jutro:
Edukacja polonistyczna; Podręcznik str. 40-41, ćwiczenia str.32-33
Edukacja matematyczna; Ćwiczenia str. 22
Zajęcia plastyczne- tulipan
Edukacja matematyczna, ćwiczenia str. 22
https://www.youtube.com/watch?v=y_4SaPvr-ig
Piątek, 26.03
Cel lekcji: Znam pierwsze oznaki wiosny
Kryteria sukcesu:
- potrafię wymienić wiosenne kwiaty,
- potrafię opisać wiosenną pogodę oraz zmiany zachodzące w przyrodzie
Podręcznik str. 42-45
Ćwiczenia str. 34-35
Kalendarz pogody
Odczytywanie temperatury
Jak odczytać temperaturę
https://www.youtube.com/watch?v=ovQlE6i25lA
Zadanie- odczytujemy temperaturę
https://www.matzoo.pl/klasa1/temperatura_6_506
Zadanie
Ułóż życzenia wielkanocne i zapisz je w zeszycie do j. polskiego
Zadanie- zajęcia komputerowe
Przygotuj kartkę lub komiks z życzeniami świątecznymi. Użyj do tego programu Pixton lub ToonyTool.
Do programów wejdziesz z naszego bloga:
https://spoko-koperniki.blogspot.com/p/zajecia-komputerowe.html
Awatary- to pixton
Tworzymy komiks- to program ToonyTool
Edukacja polonistyczna Cel lekcji: Poznaję literę Ż, ż
Kryteria sukcesu:
- wiem, że ż jest spółgłoską, - umiem napisać ż w liniaturze, - umiem wyróżnić ż w tekście, - wysłuchuję ż w podanym wyrazie
Podręcznik str. 46-47
Ćwiczenia str. 36-37
Cel lekcji: Poznaję literę Rz, rz
Kryteria sukcesu:
- wiem, że rz jest spółgłoską,
- umiem napisać rz w liniaturze,
- umiem wyróżnić rz w tekście,
- wysłuchuję rz w podanym wyrazie
Podręcznik str. 46-47
Ćwiczenia str. 38-39
Edukacja matematyczna
Cel lekcji: Poznają liczbę 15
ćwiczenia str. 24, 86-87
DOŚWIADCZENIE
Materiały: surowe jajko, ocet, szklane naczynie (np. słoik, szklanka itp.)
Przebieg doświadczenia:
Proszę włożyć jajko do naczynia do połowy napełnionego octem. Jajko pozostawiamy w occie na 24 godziny.
Zadania dla chętnych:
https://view.genial.ly/60413691185a536fbd30df43/interactive-content-projekt-jajko-z-niespodzianka-ii
https://view.genial.ly/6043bf85bcf5b60d13aa1616/interactive-content-ukryte-liczby?fbclid=IwAR2-awoEP5Vvcnb9-hePiGYDT42A0R_-_sA8MQQgUrWwDvkCn5qqQ1JYEf8
Tradycje Wielkanocne
https://www.youtube.com/watch?v=giRwxyKTXcg
Edukacja polonistyczna
Podręcznik str. 74-75
Ćwiczenia str. 66-69
https://wordwall.net/pl/resource/12617236/wielkanoc
https://view.genial.ly/6057ba98f3bc7f0da6b99946/interactive-content-dobble-wiosna?fbclid=IwAR2N6kZzsx1i4XjqovWbEOzgyvweMWH6_sOAggPDEKsS07MsnLwCFz8oh8Y
Środa, 7 kwietnia
Edukacja polonistyczna
Podręcznik str. 50-51
Ćwiczenia str.40-41
Edukacja matematyczna
ćwiczenia str. 25-26
Zadanie na najbliższe dni:
Obserwacja przyrody. Proszę, aby uczniowie obserwowali budzącą się po zimie przyrodę. Swoje obserwacje uczniowie mogą prowadzić w zeszycie OK w formie rysunków, notatek. Mogą również wykonywać zdjęcia i przesyłać je do mnie na Teams.
Czwartek, 8.04
Edukacja matematyczna
ćwiczenia str. 27; strona nr 28 do samodzielnego uzupełnienia.
Edukacja polonistyczna:
Cel: Poznaję literę Dz, dz
Kryteria sukcesu:
-Wiem, że dz jest spółgłoską;
-umiem napisać dz w liniaturze;
-umiem wyróżnić dz w podanym wyrazie;
-wysłuchuję dz w podanym wyrazie.
Podręcznik str. 52-53
Ćwiczenia str. 42-43
Proszę o wklejenie do Zeszytu OK wklejek z "Dz".
W małym zeszycie do języka polskiego uczniowie wypisują wszystkie wyrazy z "dz" ze stron 52 i 53.
Piątek, 9.04
- wiem, jak się zachować w przypadku zauważenia zagrożenia,
- znam numery telefonów alarmowych i rozumiem zasadność bezzwłocznego zawiadomienia w przypadku zagrożenia,
Zadanie:
Edukacja matematyczna
Cel: Poznaję liczbę 16
Kryteria sukcesu:
- Dodaję i odejmuję w zakresie 16.
7+2=
12+4=
8-4=
11+2=
15-3=
16-3=
9-7=
4+5=
https://www.youtube.com/watch?v=6UYnHJqo7_4
https://www.youtube.com/watch?v=uzXpvILRMog
Zadanie:
Muzyka z ogrodu (Na 19 kwietnia)
Wykonaj instrument muzyczny z przedmiotów znalezionych podczas spaceru lub przedmiotów z ogrodu
Cel: Poznaję liczbę 17
Kryteria sukcesu:
- dodaję i odejmuję w zakresie 17
Ćwiczenia str. 31
Edukacja polonistyczna
Cel: Poznaję literę Ś, ś
Kryteria sukcesu:
- wiem, że Ś jest spółgłoską,
- potrafię zapisać Ś w liniaturze,
- umiem wyróżnić Ś w podanym wyrazie,
- wysłuchuję Ś w wyrazach
Podręcznik str. 60
Ćwiczenia str.50- 51
W zeszycie:
Wypisz wszystkie wyrazy z Ś, ś z podręcznika (str. 60-61)
Wykonaj zadania:
https://view.genial.ly/5fd8f6fd37663f0d6c04bfc9
ćw. 32
podręcznik str. 27 zad. 1, 3 i 5
Zadanie 1
Przygotuj rysunek lub plakat pt. “Jak segreguję śmieci”
Zadanie 2
Wykonaj z kartonu ekologiczny dom (czas na wykonanie zadania: do piątku 23 kwietnia)
Na jutro proszę przygotować podręcznik i ćwiczenia do polskiego część 4.
"Pamięć drobinek"- Zofia Stanecka
Środa, 21.04
Czwartek, 22.04
Webinar “Jak być eko” https://www.youtube.com/watch?v=rjf8K_LToO4
https://www.youtube.com/watch?v=mx0aFuhOIZ8&t=4s
Zadanie 1
Wykonaj plakat dotyczący Światowego Dnia Ziemi- technika dowolna.
Zadanie 2
Przygotuj ilustrację lub plakat dotyczący idei Zero Waste- technika dowolna.
Zadanie 3
Sport? Naturalnie!
Spróbujcie odkryć, w jaki sposób można stworzyć aktywności sportowe z wykorzystaniem przedmiotów, które znajdują na zewnątrz. Inspirując się terenem wokół szkoły i swojego domu, zadaniem jest stworzenie filmu, na którym pokazane będzie jak używając znalezionych przedmiotów, wykonujecie różnorodne aktywności fizyczne (bieganie, skakanie, rzucanie, wspinanie się itp.).
Piątek, 23.04
ą = a + alt
ę = e + alt
ć = c + alt
ż = z + alt
ó = o + alt
ł = l + alt
Sprawdź się: https://pisupisu.pl/klasa1/ogonki-czyli-polskie-znaki
Edukacja przyrodnicza:
Wędrówka kropli wody
Podręcznik cz. 4 str. 8
ćwiczenia cz. 4 str.10-11
ANIMACJA RZEKA: http://www.zaadoptujrzeke.pl/animacja/?fbclid=IwAR0YhE4C_DO-IzmkXo-CDWmPaCHUVa7pXfArVHdN8wRXMC7jeCMJwc6SdKY
Przeprowadź doświadczenie z wodą
10 eksperymentów z wodą, które możesz zrobić w domu (mile widziane filmiki i zdjęcia z wykonanych doświadczeń)
- Kolorowe wodne wulkany
- Kolorowy deszcz
- Burza w szklance wody
- Lampa Lava
- Tańczący olej
- Galaktyka w słoiku
- Wędrująca woda
- Jak wywołać deszcz?
- Jak zatonął Titanic?
- Ciecz nienewtonowska
Edukacja matematyczna:
ćwiczenia str. 33-34
Poniedziałek, 26.04
Edukacja matematyczna
ćwiczenia str. 35
Edukacja polonistyczna
podręcznik cz. 3 str. 66-67
ćwiczenia cz. 3 str. 57-58
Zadanie:
Wykonaj zakładkę do książki. Będzie ona prezentem dla naszych kolegów i koleżanek
z projektu bajkowego. Gotową zakładkę wrzuć do kartonu w portierni naszej szkoły do środy, do godziny 13.00.
Edukacja matematyczna
ćwiczenia str. 38
Edukacja polonistyczna
Podręcznik str. 72-73
Ćwiczenia str. 62-65
https://www.youtube.com/watch?v=azMWu8idFRk
https://wordwall.net/pl/resource/6952005/teatr
Piątek, 30.04
- “Bajka o czerwonym kapturku”
- “Bajka o lisie i bocianie”
- "Bajka o lisie i kruku" https://www.youtube.com/watch?v=INRX1ecC260
- “Bajka o kocie w butach”
- “Bajka o brzydkim kaczątku”
- "Bajka o lwie i myszy"
1) Proszę przynieść podręcznik i ćwiczenia do edukacji polonistycznej cz. 4
2) Proszę przynieść podręcznik do edukacji polonistycznej cz. 3- oddamy podręczniki do biblioteki
3) Jeśli uczniowie posiadają jeszcze swoje kukiełki z przedstawienia "O bocianie i lisie", proszę, aby je przynieśli do szkoły.
4) Proszę przynieść swoje eko instrument.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz